happy new year !

countdown 10, 9, 8 ,7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 happy new yearrrrrr !!!! yeahhhh selamat tahun baru 2012 kepada semua.. rasa sekejap je da nak masuk tahun baru.. azam tahun lepas masih tak tercapai lagi, da nak kena pasang azam baru pulakk.. jenuhh laa nak capai semua azam tu.. haha ok, bila masuk tahun baru, semua pon mesti baru lahh, azam baru, cita-cita baru, boyfriend baru, opsss hehe pada yg single mcm aku neyh bole laa cari bf baru tapi bagi yg da berpunya tu jaga lahh hubungan tu baik2 ok.. sempena tahun baru ni, aku harap hidup aku lebih terurus, tak nak da lahh buat kerja last2 minute kelam kabut jadinya nanti mcm yg aku selalu alami masa 2011.. aku nak lupakan segala kisah2 sedih aku masa tahun 2011.. biarlahh semua kisah2 yang tak best tu terus menadi kenangan dalam lipatan tahun 2011.. aku nk cuba warnai tahun baru ney warna2 yang cantik.. insyaAllah :)  pape pon semoga hidup kita sentiasa diberkati oleh Allah s.w.t .. jadikan tahun baru sebagai semangat baru untuk kita terus berjaya dan berjaya :)) happy new year !

No comments:

Post a Comment